avonturenmo.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn reislog!

Over precies een weekje zal mijn grote avontuur beginnen!
Donderdag 10 november vertrek ik voor 15 weekjes naar Afrika.
Ik start mijn reis inZambia, waar ik zeven weken verblijf.In Zambia zal ik werkzaam zijn op een school,waar ik leerlingenondersteuning biedin het leren van de Engelse taal. Ook zal ik werkzaam zijn op het constructieproject.
Op 30 december land ik inTanzania, waar ik ook zeven weken verblijf. Hier zal ik voorlichting gaan geven over HIV/AIDS.
Ik sluit mijn reis af in Zanzibar, waar ik een weekje lekker ga chillen.

Ik zaljeop deze site op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen tijdens mijn reis.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Monique

Reacties

Reacties

Dianne

Zo trots op jou dat je dit avontuur aan gaat.
Heel veel plezier en vooral genieten.
We gaan je volgen en natuurlijk Skype
Liefs????

Karin

Hoi Monique, heel veel werk plezier daar in Afrika, geniet er maar lekker van
Dat ze maar goed naar jou zullen luisteren.

Groetjes vanuit Hezeland 29 en 31

Helen

Jaaaa vandaag gaat het gebeuren! Wat spannend en leuk! Hele goede en voorspoedige reis gewenst en veel plezier in Afrika. Ik ga je blog op de voet volgen! Ga je veel foto's plaatsen? Heel veel groetjes vanuit Zweden :-)

Meliek

Hee Mattie, vandaag is de start van je spannend avontuur! Ik vind het zo knap van je! Ik wens je een hele goede reis! En veel succes met je eerste project in Zambia! Natuurlijk ga ik je volgen via deze site, maar vanmiddag eerst even uitzwaaien op Schiphol! Good luck and have fun! ????????
Liefs, en een dikke knuffel!

Hanneke Bakker

Wat knap dat je dit gaat doen. Geniet van alles wat je mee maakt en wat je ziet. Groetjes Hanneke en Richard Bakker-Janssen

Moniek

Jaaa, het grote avontuur is begonnen! Verheug me op je eerste verslag!
Ik ga je volgen! En vanaf januari live!
Groetjes Moniek Verstraaten

Theo en Mis Janssen

Hoi Monique goede reis gehad,hoorde we van pappa. Elke mensen om mee te werken ontmoet. Groetjes

Corine Kuijpers

Hé lieve Monique, ga genieten van dit mooie avontuur!!! Ik hoop dat je een onvergetelijke reis gaat beleven!!! Groetjes uit Schaijk x

Jeanne

Hoi Monique, eindelijk gelukt om je site te vinden, op de IPad lukte het maar niet. Nu op de laptop lukt het wel.
Heb je een goede reis gehad? Ben zeer benieuwd naar je verhalen, ervaringen en foto's.
Ik wens je een super tijd toe.
Groetjes

Jeanne

Ha Monique, net van Tresor 2 mooie filmpjes gehad over de safari. Schitterend!!!! Heel leuk om zo mee te genieten.
Groetjes.....

Theo en Mia Janssen

Zo Monique je eerste dag aan het werk ???? leuk je berichtje groetjes he.

Harrie en ria

Hartstikke fijn dat het goed met je gaat!wat een leuke verhalen en wat heb je al veel meegemaakt. Dat neemt niemand je meer af.genieten!heel veel plezier nog Monique en we blijven je volgen.
Groetjes en dikke kus ,Harrie en Ria.

Theo en Mia Janssen Wolters

Hallo

Tante Willemien

Heee Monique, Wat een prachtige verhalen heb je geschreven zeg.Kan me voorstellen dat het in het begin erg wennen was, maar gelukig voel je je nu wat beter thuis.
Geniet ervan en straks als je hier weer terug bent verlang je weer naar daar ha ha.Puur natuur .Dat kun je jezelf bijna niet voorstellen hier.Tot gauw.,
Lieve groetjesss xxxxvan ons allen.

Willemien en Harrie

Hoi Monique.
Weer even tijd gemaakt om jou mooie verhaal te lezen en je foto´s te bewonderen.Cultuur lijkt ook veel op Ghana als ik dat zo van Jessie hoor.Wat heb je al veel mee gemaakt. Echt zoo mooi.De tijd gaat erg snel. Maar zoals ze in Afrika altijd zeggen:de blanken hebben de klok en de afrikanen hebben de tijd..De temperatuur hier zul je niet missen erg koud en sneeuw en ijzel gehad, dus geniet van die gouden parel en nog heel veel plezier daar in het prachtige Tanzania.
Liefs van Harrie en willemien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active